Скала-Подільська селищна рада - об'єднана територіальна громада
Борщівський район, Тернопільська область

До уваги керівників підприємств, установ, організацій всіх форм власності Скала-Подільської ОТГ!

 

Скала-Подільською селищною радою з 20 грудня 2017 року на виконання повноважень, визначених підпунктом 54 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №96, підпунктом 3 пункту 12 Порядку здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 295 (далі - Порядок), та з метою забезпечення виконавчими органами міських рад міст обласного значення та сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад організації ефективного здійснення делегованих повноважень у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю введено посаду інспектора праці, як посадову особу місцевого самоврядування відділу ПС діяльності ОМС та КЗ апарату виконавчого комітету селищної ради.

 

На основі конкурсного відбору на дану посаду призначено Бачинську Ольгу Вікторівну.

 

 

ДО ПОСАДОВИХ ІНСТРУКЦІЙ ІНСПЕКТОРА ПРАЦІ ВКЛЮЧАЮТЬСЯ НАСТУПНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

 

1) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

2) здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю;

3) здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування;

4) складає у випадках, передбачених законом, протоколи про адміністративні правопорушення;

5) видає в установленому порядку юридичним особам, та фізичним особам, які використовують найману працю, обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства з питань, які належать до компетенції виконавчого органу, та вносить пропозиції щодо накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб, винних у порушенні законодавства;

6) забезпечує роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства, у межах повноважень, визначених положенням про виконавчий орган, та запобігання можливим його порушенням;

7) накладає у порядку, визначеному законодавством, штрафи за порушення законодавства, повноваження зі здійснення державного контролю за яким віднесені до повноважень виконавчого органу;

8) здійснює фіксацію процесу інспекційного відвідування з використанням засобів аудіо-, фото- та відеотехніки;

9) звітує про виконання покладених неї завдань за формою та у строки, визначені Держпраці в тому числі перед селищним головою,селищною радою та виконавчим комітетом;

10) подає до Держпраці чи її територіальних органів матеріали та організаційно-розпорядчі документи, що складаються при проведенні та за результатами інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань;

11) бере участь в організації проведення або проведенні навчання, підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки з питань щодо здійснення повноважень у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю;

12) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до його компетенції, у тому числі з питань недопущення дискримінації на робочих місцях ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД;

13) аналізує стан та тенденції додержання законодавства про працю у межах території відповідної ради та вживає заходів до усунення недоліків;

14) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

15) постійно інформує населення про стан здійснення делегованих повноважень;

16) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів, створених у ході здійснення своїх повноважень;

17) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

18) забезпечує захист персональних даних, доступ до яких отримано у ході здійснення повноважень;

19) готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань реалізації делегованих повноважень у сфері здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, безпосередньому керівнику,селищному голові та Держпраці;

20) проводить моніторинг проблемних питань реалізації державної політики у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю, готує та подає Держпраці пропозиції щодо їх врегулювання;

21) проводить моніторинг стану дотримання законодавства про працю, у тому числі у сфері оплати праці в частині своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці;

22) бере участь у інформаційно-роз’яснювальних кампаніях щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників;

23) співпрацює з іншими відділами виконавчого комітету селищної ради щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції.

 

КРІМ ТОГО, ДЛЯ ІНСПЕКТОРА ПРАЦІ ЗГІДНО НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ВИЗНАЧЕНО НАСТУПНІ ПОВНОВАЖЕННЯ:

 

1) безперешкодно, без попереднього повідомлення здійснювати інспекційні відвідування;

2) під час проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав, визначених пунктом 5 Порядку, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об’єкта відвідування, в яких використовується наймана праця;

3) ознайомлюватися з будь-якими книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю, що містять інформацію / відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, з метою перевірки їх відповідності нормам законодавства та отримувати завірені об’єктом відвідування їх копії або витяги;

4) наодинці або у присутності свідків ставити керівнику або працівникам об'єкта відвідування запитання, що стосуються законодавства про працю, отримувати із зазначених питань усні та/або письмові пояснення;

5) за наявності ознак кримінального правопорушення або створення загрози його безпеці залучати працівників правоохоронних органів;

6) на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування;

7) на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування;

8) отримувати від державних органів інформацію, необхідну для проведення інспекційного відвідування, невиїзного інспектування;

9) проводити аналіз стану дотримання законодавства про працю та надавати рекомендації щодо його застосування.

 



« повернутися до списку новин