Скала-Подільська селищна рада - об'єднана територіальна громада

Тернопільська область, Чортківський район

Переможці ІІ етапу Малої академії наук України

Дата: 21.02.2019 10:22
Кількість переглядів: 309

   Щорічно в лютому місяці в Тернополі проходить ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України. Борщівську філію на конкурсі 16 лютого 2019 року представляло 12 конкурсантів, які здобули 12 дипломів: 3- першого ступеня, 4- другого і 5- третього.

   Щиро вітаємо учнів закладів загальної середньої освіти Скала-Подільської ОТГ з призовими місцями:

Диплом І ступеня здобули:
 - Мамчур Вікторія, учениця 9 класу Скала-Подільської ЗОШ І-ІІ ступенів.Тема роботи « Повернення із забуття: огляд життєвого і творчого шляху митців Скали-Подільської», науковий керівник Оксана Ундерко.

Диплом ІІ ступеня:

 - Ундерко Владислав, учень 9 класу Скала-Подільської ЗОШ І-ІІ ст. Тема роботи «Дослідження характеристик ротора Угрінського», науковий керівник Андрій Мулярчук

Диплом ІІІ ступеня:
 - Федоришина Катерина , учениця 10 класу Скала-Подільського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів - ДНЗ». Тема роботи « Міні електростанція для роботи на малих річках та струмках», науковий керівник Андрій Мулярчук.
 - Вендін Владислав, учень 10 класу Скала-Подільського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів - ДНЗ». Тема роботи « Локальне зміцнення робочих поверхонь зубів шестернь методом електрично-променевої обробки», науковий керівник Андрій Мулярчук.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь