З квітня 2016 року прописку здійснюють у селищній раді

Дата: 17.05.2016 12:50
Кількість переглядів: 1959

Фото без опису

Функція здійснення реєстрації за місцем проживання, так звана «прописка» з 04 квітня 2016 року перейшла до компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.

Ці та інші зміни до Закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» регламентовані законодавчим актом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг». 

Також зросла фіксована плата за реєстрацію, яка надходитиме до місцевого бюджету. Якщо раніше вона складала 85 копійок, то тепер, якщо громадянин зареєструвався протягом місяця з моменту зняття з попереднього місця реєс­трації, плата за реєстрацію становить 12,33 грн. Якщо ж цей термін порушено, оплата складе 35 гривень.

 

Для реєстрації місця проживання необхідні наступні документи:

1. Будинкова книга ( для мешканців приватних будинків та приватизованих квартир),

2.  Письмова заява, причому діти від 15 до 18 років подають її особисто. До речі, у випадку, якщо особа з поважної причини не може самостійно звернутися до уповноваженого органу, реєстрація може бути здійснена за зверненням іншої особи на підставі нотаріально посвідченої довіреності.

3. Паспорт з відміткою про зняття з реєстрації за попереднім місцем проживання.  Якщо зареєструвати потрібно дитину, яка не досягла 16-річного віку, замість паспорта подається свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України.

4. Квитанція про сплату держмита або документ про звільнення від його сплати (на сьогодні становить 12,33 гривень).

 

Форми заяви про реєстрацію місця проживання і талона зняття з реєстрації, затверджені постановою КМУ "Про затвердження зразків документів, необхідних для реєстрації місця проживання в Україні" (№ 985 від 28.07.2004), передбачають пред'явлення документів, що є підставою для реєстрації особи за даним адресою.

Якщо ви власник квартири, в якій хочете зареєструватися, підставою для реєстрації буде документ, що підтверджує право власності. Якщо реєструєтесь в житловому приміщенні, власником якого є інша особа, на прописку необхідно буде отримати згоду власника, про що в заяві про реєстрацію за місцем проживання власник ставить відповідну позначку.  Якщо на будинок немає правовстановлюючих документів, то необхідна заява-згода всіх проживаючих.  А ось неповнолітні діти вселяються до своїх батьків без згоди власника будинку.

 

ПРАВИЛА реєстрації місця проживання


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь