Гурткова робота у навчальних закладах громади
Розвиток творчого мислення учнів, їх пізнавальної діяльності, прагнення до пошуків досліджень - одна з важливих проблем оптимізації навчання і комплексного підходу до навчально-виховної роботи в закладах, до використання в освітньому процесі різних форм, позакласних заходів, зокрема гуртків.
Гурткова робота розвиває естетичні та художні смаки учнів, поглиблює їх знання, розвиває їх творчі здібності, виховує почуття краси.
Добре спланована гурткова робота аж ніяк не перевантажує учнів. Навпаки, вона значно полегшує сприйняття та засвоєння матеріалу на уроках, допомагає дітям працювати за покликанням. У процесі гурткової роботи педагог має змогу глибше пізнати особистість кожного вихованця, допомогти йому самовизначитись. Гурткова робота нерозривно зв'язана з навчально-виховним процесом, що здійснюється на уроках і грунтується на знаннях і навичках, набутих учнями на заняттях.
У Лосяцькій ЗОШ І - ІІ ступенів працює чотири роки гурток «Аптека природи» згідно затвердженої програми МОН України (керівник - вчитель біології та хімії Полиняк Т.В.) На виконання плану заходів 2018 року проведено відкрите заняття із гуртківцями на тему: «Приготування цілющих чаїв, настоянок, відварів», де учні отримали практичні навички заварювання чаїв, вивчили вплив на смак чаю - цукру, меду, варення, дізналися про цілющі властивості лікарських рослин. Цікавим було те, що школярі на практиці дослідили засвоєний матеріал, скуштували різні сорти чаю, самостійно готували доповіді, розповідали цікавинки, ділилися враженнями про досі невідомі для них сторінки історії улюбленого напою. Захід відбувся під гаслом: «Найсмачнішого чаю не буває – у всіх людей різні смаки».
Позакласний час займає значне місце в житті учня, тому необхідно допомогти правильно організувати його, щоб він був розумно використаний для відпочинку, заняття улюбленою справою.
Голова методичного об‘єднання вчителів біології
Полиняк Т.В.