Скала-Подільська селищна рада - територіальна громада

Тернопільська область, Чортківський район

ОГОЛОШЕННЯ!

Дата: 17.08.2018 15:58
Кількість переглядів: 827

Фото без опису

Набуло чинності нове Положення про комісію із соцстрахування підприємства

Нова редакція Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності набула чинності 27 липня 2018 року після її оприлюднення відповідно до рішення правління Фонду соціального страхування України.

Орган утворюється на кожному підприємстві, що використовує найману працю незалежно від форми власності, і приймає рішення про призначення або відмову в призначенні  матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання) застрахованим особам.

Комісіяізсоціальногострахуванняпідприємствастворюєтьсяпричисельностізастрахованихосібпонад 15 працюючихзанаймом. Причисельностінапідприємствізастрахованихосіб 15 іменшеназагальнихзборахпрацівниківобираєтьсяуповноваженийізсоціальногострахуванняпідприємства.

«Комісія із страхування кожної установи – ще один орган, окрім Фонду, який має не лише обов’язок, але й повноваження здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою лікарняних застрахованим особам. Близько 35% звернень на гарячу лінію ФССУ стосуються затримки виплат за листками непрацездатності. Фонд здійснює фінансування упродовж 10 робочих днів з моменту отримання від роботодавця заяви-розрахунку, лікарняні фінансуються вчасно та в повному обсязі. Але затримки можуть мати індивідуальний характер. Наприклад, з якоїсь причини роботодавець затягнув із подачею заяви-розрахунку. Або, отримавши від Фонду кошти, не встиг виплатити їх працівнику в найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, як це передбачено законом. Комісія має відслідковувати всі ці процеси та вчасно на них впливати, Положення дає їй ці повноваження», – пояснив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

Відповідно до затвердженого Положення, комісія здійснює контроль за своєчасним направленням до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення, а також розглядає скарги працівників підприємства на рішення комісії.

Крім того, комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства має право:

- отримувати від роботодавця відомості щодо суми фінансування Фондом для надання матеріального забезпечення найманим працівникам;

- отримувати від робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення безкоштовні консультації з питань застосування законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності;

- звертатися за необхідності до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень щодо перевірки правильності видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам підприємства;

- перевіряти дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності;

- звертатися до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень у разі спору між комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства та роботодавцем з питань надання матеріального забезпечення застрахованим особам підприємства, а також у випадку невиконання роботодавцем рішень комісії (уповноваженого);

- вносити до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень пропозиції по організації та удосконаленню роботи по соціальному страхуванню на підприємствах.

 

Охоплення реабілітаційним лікуванням за кошти Фонду соцстрахування зросло на 34%

За реформованим механізмом упродовж першого півріччя 2018 року Фонд соціального страхування України направив на реабілітаційне лікування понад 16,5 тис. застрахованих осіб, що на 34% більше показників відповідного періоду минулого року.

Як зазначалось, з початку цього року ФССУ забезпечує повне охоплення працюючих українців адреснимвідновним лікуванням у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за їх вибором. Соціальна послуга надається за наявності медичних показань та фінансується за рахунок Фонду.

«Адресний механізм забезпечення медичною реабілітацією ми впровадили з 01 січня цього року. Це дозволило значно збільшити ефективність соцзахисту в разі важкої хвороби, перетворити подекуди вибіркову систему на гарантовану допомогу. Сьогодні до надання відновного лікування за рахунок коштів ФССУ долучився 51 санаторно-курортний заклад, які мають відповідні реабілітаційні відділення та заявили про своє бажання співпрацювати із Фондом», – зазначає директор департаменту медичних та соціальних послуг виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Олена Пухка.

Пройти відновне лікування в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу після перенесених захворювань і травм за кошти ФССУ має право кожен застрахований – сьогодні під опікою Фонду більше 12 млн осіб.

Для фінансування Фондом медичної реабілітації, заклад охорони здоров’я повідомляє робочий орган ФССУ про наявність у них на лікування застрахованої особи, яка, відповідно до висновку лікарсько-консультативної допомоги, потребує відновного лікування в санаторно-курортному закладі. Не пізніше наступного дня представник Фонду відвідує пацієнта в стаціонарі медичного закладу для оформлення тристороннього договору та направлення на реабілітацію.

Зокрема, пройти реабілітаційне лікування за рахунок коштів Фонду соціального страхування України можна в разі підгострого періоду інфаркту міокарда, опіків, захворювань легень; цукрового діабету; оперативного та інструментального видалення каменів з нирок тощо.

 

 

Правління Фонду затвердило нову форму заяви-розрахунку

З 01 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві. Документ оформлює та подає до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або його відділення страхувальник (роботодавець). Відповідну постанову «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ» правління Фонду затвердило на своєму позачерговому засіданні 19 липня.

Нова форма заяви-розрахунку об’єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

Зокрема, відповідно до прийнятого Порядку, оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Крім того, Порядок запроваджує нові підходи до обслуговування страхувальників, дозволить вдосконалити систему фінансування та упередити можливі помилки при визначенні розміру допомоги та страхових виплат.

З цією метою робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів Фонду соціального страхування України під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

Також з 01 жовтня цього року набуває чинності система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам, що має на меті зменшити ризик можливих затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби (оплата за листками непрацездатності), виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві.

Детальніше ознайомитись з постановою правління Фонду від 19.07.2018р №12 ( з додатками)  можна на сайті виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України за посиланням

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546

 

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь