3 1 листопада заяву на отримання відстрочки від призову на військову службу можна буде подати через ЦНАП

Дата: 31.10.2025 11:43
Кількість переглядів: 455

Фото без опису

З 1 листопада 2025 року в Україні починають діяти нові правила оформлення та продовження відстрочок від мобілізації. Зміни спрямовані на спрощення процедури, цифровізацію процесу, зменшення корупційних ризиків і забезпечення прозорості.

Оновлений порядок затверджено змінами до постанови Кабінету Міністрів України №560, якою передбачено:

 автоматичне продовження відстрочок;

цифрову форму як основний спосіб оформлення;

подання паперових документів через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП).

 

Подання документів у ЦНАП

З 1 листопада 2025 року можна подати заяву про відстрочку в Центрі  надання адміністративних послуг Скала-Подільської селищної ради  (селище Скала-Подільська  вул. Івана Франка, 2 е).

Як це працює:

  • адміністратор ЦНАП приймає заяву та сканує документи;
  • матеріали передаються до відповідного ТЦК та СП в електронній формі;
  • рішення про надання відстрочки ухвалює ТЦК та СП.

 

Таким чином, ЦНАП є фронт-офісом приймання документів, а рішення про надання відстрочки чи відмову у наданні відстрочки приймає виключно ТЦК та СП. Рішення про надання відстрочки відображатиметься у Резерв + заявника та в особистому кабінеті адміністратора ЦНАП. Відмова у наданні відстрочки надійде суб’єкту звернення на електронну пошту, зазначену у заяві.

 

У ЦНАП не здійснюватиметься:

  • автоматичне продовження відстрочок;
  • взяття особи на військовий облік;
  • оновлення військово-облікових даних;
  • надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи інших розвідувальних органів;
  •  оформлення відстрочки особам, передбаченим п.1 (бронювання) та п.п. 16-23 (держслужбовці, політики, ), Дипломати, судді тощо) ч.1 ст. 23 Закону про мобілізацію.

 

Які документи потрібні

  1. Паспорт громадянина України;
  2. РНОКПП (ідентифікаційний код);
  3. Військово-обліковий документ;
  4. Документи, що засвідчують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку. Згідно додатку 5 Постанови КМУ №560.

У заявника має бути обов'язково зареєстрована електронна пошта! 

Заяву на відстрочку громадянин подає особисто. Подання заяви представником суб’єкта звернення не допускається!

 

Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві та доданих до неї документів, несуть виключно суб’єкти звернення.

 

У зв’язку із зазначеними  нововведеннями  та для зручності мешканців громади наш ЦНАП працюватиме також 1-2 листопада 2025 року з 8.00 год.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь